CURA XL is een landelijke zorg- en dienstverlener met een lokale aanpak. Wij bieden zorg en ondersteuning aan mensen met complexe, meervoudige problematiek. Deze kenmerkt zich vaak door een dubbele diagnose met bijvoorbeeld psychiatrische problematiek en een licht verstandelijke beperking. Ook is er meestal sprake van gedrags- en/of verslavingsproblemen. Wij hebben geen contra-indicaties en werken zoveel mogelijk zonder wachtlijsten. Onze zorg kenmerkt zich door een laagdrempelige en persoonlijke aanpak.

Wij begeleiden kinderen, jongeren en (jong)volwassenen met complexe meervoudige problematiek binnen de disciplines Ambulant en Begeleid Wonen in de regio’s Noord (Groningen en Drenthe) en West (Amsterdam e/o en Almere).

CURA XL is een vooruitstrevende organisatie als het gaat om het gebruik van ICT in de zorg en de bedrijfsvoering. Wij zoeken altijd naar creatieve oplossingen om processen te optimaliseren en betere ondersteuning te bieden aan onze cliënten en medewerkers. Hierbij maken wij niet alleen gebruik van gerenommeerde software pakketten zoals ONS, AFAS en Microsoft 365, maar zetten wij ook self-hosted open source oplossingen in om op creatieve manieren te voldoen aan verschillende behoeftes.

De afgelopen jaren zijn wij sterk gegroeid en we groeien nog steeds. Om onze doelstellingen waar te maken zijn wij op zoek naar ambitieuze en hardwerkende collega’s die warm lopen voor een complexe doelgroep. Passende zorg, binnen de regio en achter de voordeur is hierbij zeer belangrijk. Dit doen we door te werken met lokaal talent zodat we optimaal gebruik kunnen maken van het natuurlijk aanwezige netwerk.

Wegens het vertrek van een collega zijn wij op zoek naar een

ICT Servicedeskmedewerker

16 tot 32 uur/week

In deze rol bied je eerstelijns ondersteuning aan onze medewerkers bij het gebruik van verschillende systemen, waaronder ONS, Office 365 en AFAS. Als ICT Servicedesk-medewerker zijn medewerkers gewend jou te benaderen via de servicedesk. Je ondersteunt hen in het gebruik van de verschillende systemen, het aanmaken en aanpassen van accounts, en de uitgifte van hardware.

Wil jij je inzetten om de dagelijkse werkzaamheden van je collega’s net een beetje makkelijker te maken, waardoor je indirect bijdraagt aan de zorg voor onze cliënten?

Ben jij die enthousiaste en gedreven, klantgerichte Servicedeskmedewerker met kennis van de hard- en software die dagelijks door onze medewerkers wordt gebruikt? Lees dan snel verder want dan zoeken we jou!!

Voel jij je verantwoordelijk voor

  • het bieden van eerstelijns ondersteuning aan medewerkers bij vragen en problemen.
  • het aanmaken en onderhouden van medewerkersaccounts in verschillende systemen.
  • het probleemoplossend werken door meldingen te registreren en efficiënt op te lossen.
  • de klantgerichte begeleiding van gebruikers en het geven van instructies om hen te helpen hun werkzaamheden effectief uit te voeren.
  • het bijdragen aan de documentatie en het verbeteren van processen binnen de servicedesk.

Breng jij het volgende mee om onze organisatie verder te brengen?

  • Minimaal MBO3-opleiding in de richting van ICT of een vergelijkbare richting.
  • Ervaring met het geven van ondersteuning in een ICT-omgeving.
  • Kennis van ONS en AFAS is een pré.
  • Kennis van ITIL is een pré.
  • Sterke communicatieve vaardigheden.
  • Klantgerichte instelling en een probleemoplossend vermogen.
  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal.
  • De bereidheid om te reizen naar onze verschillende locaties.
  • Ordelijkheid en systematisch werken ter voorkoming van problemen.
  • Integriteit bij het verwerken van vertrouwelijke gegevens, zoals financiële en persoonsgegevens.

Dan bieden wij jou

  • Een dynamische werkomgeving met een klein enthousiast team.
  • In eerste instantie een tijdelijk dienstverband voor 1 jaar. Bij goed functioneren en ongewijzigde omstandigheden zal daarna een vast contract worden aangeboden.
  • De mogelijkheid om hybride te werken; vanuit huis en ons hoofdkantoor in Assen (en wanneer nodig op onze andere locaties).
  • Arbeidsvoorwaarden en salaris volgens de CAO Sociaal Werk schaal 5 (minimaal      € 2.426,- en maximaal € 3.670,- bruto per maand bij fulltime dienstverband à 36 uur per week). Exacte inschaling afhankelijk van relevante werkervaring.
  • Opname in het pensioenfonds Zorg & Welzijn (PFZW).
  • De beschikking over een individueel keuzebudget en een loopbaanbudget. Het loopbaanbudget geeft je de mogelijkheid te investeren in duurzame inzetbaarheid, het individuele keuzebudget (o.a. vakantietoeslag 8% en eindejaarsuitkering 8,3%) kan naar behoefte worden ingezet in de vorm van tijd of geld.

Het kunnen overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag is een vereiste.

Enthousiast geworden? Dan ontvangen we graag jouw motivatie en CV met foto via sollicitatie@curaxlt.a.v. Paul Batema, Manager o.v.v. Vacature ICT Servicedeskmedewerker.

Gedurende de sollicitatieprocedure wordt er zorgvuldig met de door jou verstrekte gegevens omgegaan (volgens de richtlijnen van de privacywetgeving AVG).

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Sluitingsdatum: 13 november 2024

Stel je vraag
De gegevens verstuurd via dit formulier worden gestuurd naar een van onze medewerkers.
Er worden geen gegevens op deze server bewaard of gedeeld met derde partijen.