De functie

CURA XL is op zoek naar een financieel medewerker ter aanvulling van het huidige team. Het is een functie voor 24 uur per week. Het betreft een tijdelijk functie van 1 december 2020 tot en met 21 mei 2021.

Tegen de achtergrond van wijzigende wet- en regelgeving in de zorg en het interne beleid wordt de zorgregistratie, administratie, declaratie en verantwoording steeds complexer. Van jou wordt verwacht dat je registratieve acties doorvoert, accuraat en daadkrachtig werkt. Je koppelt de juiste zorgproducten aan de verschillende combinaties van cliënt, zorgtype en financiering, zodat daarmee declarabele zorg geregistreerd en gedeclareerd kan worden.

Ben jij een praktisch en doelgericht persoon en hou je van het oplossen van lastige administratieve puzzels in een financiële zorgadministratie en ben je op korte termijn voor 24 uur beschikbaar, dan zoeken wij jou!

De taken en verantwoordelijkheden

Je voert taken uit in het proces van de:

  • Facturatie van de productie;
  • Inrichting werkzaamheden in ONS administratie t.b.v. Finance;
  • Controle berichtenverkeer;
  • Productieverantwoording;
  • Genereren van maandelijkse rapportages;
  • Debiteuren bewaking.

Je bent o.a. verantwoordelijk voor:

  • Controles ten behoeve van de facturatie van de geleverde zorg;
  • Controle en verwerking van zorglegitimaties;
  • Informatievoorziening.

De profielkenmerken

  • Je hebt minimaal mbo-niveau
  • (Per direct) beschikbaar voor minimaal 24 uur per week
  • Ervaring met het systeem ONS administratie is een must
  • Ervaring met (financiële)administratie is een pré
  • Je werkt zelfstandig, toont initiatief en kunt doortastend handelen
  • Je houdt van nauwkeurig en gestructureerd werken
  • Je kunt goed overweg met Excel
  • Je bent vasthoudend en in staat veel te communiceren met onze externe contractpartners.
  • Je kan snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden en bent stressbestendig

De organisatie

CURA XL is een ISO/HKZ-gecertificeerde zorg- en dienstverlener opgericht door professionals met jarenlange ervaring in de zorg- en dienstverlening. Wij bieden zorg en ondersteuning aan mensen met een complexe, meervoudige problematiek. Deze kenmerkt zich vaak door een dubbele diagnose van zowel psychiatrische problematiek als een verstandelijke beperking. Ook is er meestal sprake van gedrags- of verslavingsproblemen.

Nadere informatie

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Frans van Sambeek, Finance & Control, telefoon: 088-2872956

Het aanbod

  • Een tijdelijke aanstelling van 24 uur van 1 december tot met 21 mei 2021
  • Salariëring conform CAO Sociaal Werk (Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening) in schaal 5
  • Duurzame inzetbaarheid is een belangrijk thema in de CAO Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening. Je krijgt de beschikking over een individueel keuzebudget en een loopbaanbudget. Het loopbaanbudget geeft je de mogelijkheid te investeren in jouw duurzame inzetbaarheid, het individuele keuzebudget (o.a. vakantietoeslag 8% en eindejaarsuitkering 8,3%) kan naar behoefte worden ingezet in de vorm van tijd en/of geld;
  • Opname Pensioenfonds Zorg & Welzijn (PFZW)
  • Positieve werksfeer
  • Inhoudelijke ondersteuning

Sluitingsdatum

22 november 2020

VOG

Het kunnen overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag is een vereiste. Dit dient te geschieden binnen 4 weken na indiensttreding.

Solliciteren

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Reacties

U kunt op deze vacature reageren door uw CV samen met uw motivatie te mailen naar sollicitatie@curaxl.nl o.v.v. vacature financieel medewerker Assen.

Stel je vraag
De gegevens verstuurd via dit formulier worden gestuurd naar een van onze medewerkers.
Er worden geen gegevens op deze server bewaard of gedeeld met derde partijen.